Bio

Ikväll var jag och min älskling på bio och såg Scream 4. I början av filmen tänkte jag typ "vad är det här för skit", men när filmen väl började på riktigt blev den bättre. Vi har precis kollat igenom dom tre första filmerna också och denna var typ den bästa av dom tror jag. Värd att se iaf :))

Igår färgade jag Tobias hår svart och idag gjorde jag lite röda slingor i (som nästan inte syntes nåt). Men det blev väldigt fint iaf och han passar bra i svart hår <3 Sen tog vi lite knäppa bilder också :P
Jag hade behövt fylla i mina slingor också. Som ni kan se på bilden är min utväxt typ aslång ;o Ska se om jag kan färga det nästa vecka kanske :))


Vilken söt bild på er!

Fina ni är tillsammans :)

Åh, berätta, hur var filmen? :)

Henrica

Så otroligt vackra tillsammans, verkligen :)

Finfin blogg!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: