Rosa vatten

Jag försökte fota vattendroppar förut, men det blev inte bra alls :P haha.. Raderade typ alla bilderna efteråt, men lägger upp en iaf. Den är inte speciellt bra heller, men den bästa jag tog idag iaf ;P


SV: ingen fara! :)

Gillar färgerna:D

sv: ah, kunde gissa det men var faktiskt inte säker på hur det blev så :)

vääääldigt fint blev det iaf :D

sjuukt fin bild! :)

Hur knäpper du dom dära bilderna? :D

Inte speciellt bra!? Shit! I love ^^

Lotta

Jag tyckte den var jättefin.

Jag har jättesvårt att fota vatten sådär, kan inte du göra ett inlägg om hur du fotar så där ;D

SV: Tack, vad kul att höra!



Grym bild ju, den ska du vara nöjd med! blev sugen på att fota vatten nu, haha får se om det blir av! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: