Mer Fractalius . . .

Jag hade tråkigt och har inte fotat någonting idag, så jag redigerade några gamla bilder..
Vilken tycker ni är bäst? Snöflingan, bilden från Prag, eller svampen? :))




Väldigt svårt att säga vilken som blev bäst, men det var verkligen en häftig effekt måste jag säga!

Åh , alla bilder blev ju helt amazing ! ;o , :D

Gillar alla på olika sätt, men svampen är nog ändå coolast! ;)

Är det nånting du har laddat ner till Photoshop för att göra sånt här? :)

Alla bilderna blev jättemäktiga :)

Svampen var helt klart bäst!

Jag gillar bilden från Prag, men Svampen och Snöflingan vart jätteläckra dom med! :D

Wow, de är helt underbara allihopa! :o

Emma

Svampen var helt klart snyggast

Prag eller svampen, jag tror nästan svampen :P

HUr jävla grymmasom helst! Gillar nog mitten bäst fast jag gillar sista också för den är färgglad:D

Matilda

Ååh gud så fina bilder! Kan du inte visa i ett inlägg på ett ungefär hur du får till det sådär? :)

Åh, svampen är ju sjukt cool. Men de är de andra också, gillar effekten starkt! :)

Helt Grymma bilder! :)

Alla blev så sjukt fina! På egna sätt!

Har dlu laddat ner effekten eller finns den på Photoshop från början eller var ;)?

Kram :)

Hakki

Svampen! :)

Jag tror jag gillar snöflingan, men alla är riktigt fina.

Effektfullt!

Otroligt fina bilder :). Är väldigt nyfiken på hur du får bilderna att se ut så?.

jävlar va duktig du är!! :D

sv.för mig hade det nog tagit två evigheter :P

Jag har laddat ner det, hur gör man för att få det att funka i Photoshop sen då :)?

Ny kväll & nya idolartister som är med i kvalet idag, vilka tror du på? :)

Eller förrsesten jag fixade det :)

Tack Kram :)

Svampen!

Hej as coola bilder, svampen är helt magisk. Hur gör du sån efekt? :)

hejhej!



Sjukt fin blogg med sjukt fina bilder. Du borde vara med i min fototävling.



Kram

Kjempe stilig ;D

fin blogg med många fina bilder.

Grymt fint :) Spc snöflingan :]

alla var jätte fina, gillar dock pragbilden mest! :)

"slottet"

prag eller svampen ! :)

amanda

hur gör du så ?

vill gärna ha en visning på hur :)

väldigt fina bilder och blogg.

Cool redigering! :D

Kan du inte visa hur du redigerade bilderna? Det skulle vara kul! :)

Ida K

Hur gör du sådana redigerningar? :)

Tacksam för svar :)

Lo

snälla du, kan inte du göra ett inlägg om hur du redigerar på detta sätt?!



du är heltotrolig på att fota och redigera i ph :o.

dör fan!

sååå snälla kan inte du göra ett inlägg om du redigerar på olika sätt? =) typ vilka instälningar i ph eller inställningar i kamran :))



jag använder canon! just so you know! hehe


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: