London

Nu är en resa till London bokad den 18de till 21a November! :D
Pappa fyller 50 den 20de November, så vi ska fira honom där :)) Kommer bli väldigt kul och hoppas det är bra väder :P Ska bo på ett hotell i närheten av Oxford Street, vet inte hur det ser ut än, men det blir säkert jättebra :)) Kommer säkert fota massa också (om det inte regnar för mycket ;o).
Kollade igenom och redigerade om några av mina gamla London-bilder från november 2008 när jag var där med Erika.. Bilderna som jag tog då är väl inte jättebra, hade bara haft kameran i en vecka då och hade bara mitt 18-135mm :P Haha.. Hoppas jag får bättre bilder denna gången :)) Men tänkte lägga upp några bilder som jag tog då..








cool blogg! :)

sv: varsågod! :)

Underbara bilder! nu fick du mig att längta till London som satan! Jag ska försöka åka dit nu i höst jag med.

Vad heter hotellet? :) Jag har letat efter ett bra hotell där i närheten :)

Fina bilder, jag vill också till London :)

Jag & min kompis funderar på att åka någon gång.

Det verkar vara en väldigt fin stad där man får se väldigt mk på "liten" yta om man kan säga så.

Stadsbilderna var riktigt fina:D

den sista bilden, vart är den tagen?:)

Josse :)

Tycker om den näst sista bilden, den påminner om en scen i Harry Potter... :)

Gud vilka fina bilder du tar!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: