Läskig ;o

Pappa hittade denna i trädgården och kom upp till mig och frågade om jag ville fota en gräshoppa :P Och det ville jag ju ;P Så jag tog mitt macro och la mig på altanen och fotade den en stund :P Den ville nog inte vara med på bild för den ville inte vara stilla ;o




jäklar :O häftigt!

Sjukt snyggt! Fast de ser ju konstiga ut alltså :P Vad mycket fina macrobilder du har tagit, blir sugen på att skaffa ett objektiv själv :)

Grymt häftiga bilder!! :D

Herregud, du äger på att fota ;o

En gräshoppa skulle kunna hoppa 150 km i sekunden och du skulle få skitbra bild ;)

vad har du för macro? :D vilken läskig!

Riktigt grymma bilder!

Snygga bilder :)

Riktigt bra bilder! :)

Men den ser väldigt äcklig & läskig ut!

Vad 17 har du som underlag? Apcoola hursomhaver!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: