Lalala IR :))

Har redigerat några IR-bilder som jag tog i Källsjö i början på sommaren :P Har massor med bilder därifrån som jag inte lagt upp :P Kommer nog fler en annan gång :))




Så himla fint :)

svar: Tack så mycket !

Du var verkligen oxå otroligt duktig ! :o

Vad fint! Ser ut som fantasy :)

sv: vasogoda =)

snyyyggt

Shit vad snyggt!

Första är riktigt grym :)

grymma bilder!



tyvärr så vann du inte denna gång, kanske nästa! :)

Sv: Jaså, du! ;)

supervackra bilder!!!



har själv många tankar på att köpa mig ett IR-filter =)



Hur redigerar man sådana bilder i ps??



Tack på förhand



//Karina



Sjuuukt snyggt! :)

väldigt härliga bilder!

riktigt tuffa bilder! :)

så sjukt härliga bilder !

vad gör du?

Galet snygga bilder!

Lätt att man hade velat ha den översta som tavla på väggen:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: