That Girl

Idag träffade jag Kranya :)) Hon skulle sminka och sen fota mig! Jag ville ha lite rockigt tema och det gillar hon också, så det blev en snygg sminkning med mycket svart runt ögonen och lite glitter :P Tog en stund att bli klar med sminket, men när vi var klara gick vi ut för att fota. Kranya visste något ställe i närheten av där hon bor som vi kunde vara på. Det var en liten borg(?) eller något med en brant trappa upp till en dörr med massa klotter på. Det var ett bra ställe att fota på som passade med temat :P Fast trappan var så brant så man inte fick med hela fötterna på bilderna typ ;o Det var inte så bra, och att det inte var så bra vinkel för alla bilderna att fota nerifrån..
Några bilder blev väl rätt okej, men jag kunde ha varit en bättre modell :P Haha..
Hinner inte redigera bilderna idag för Tobias kommer till mig snart, så det får bli två bilder idag och resten kommer väl imon eller något :P



Sandra

Sjukt jävla snygga bilder ! Skorna var ju bara; wow asså :D Coola bilder blev de ju !

En McFLY-rubrik, minsann! ;)

Du är visst en bra modell och bilderna blev sjukt bra :)

Sv: Du lyckades finfint där ;)

Du var jättebra som modell ju! Du är så fin :)

Bra du blir på bild!

Vilka fina bilder det blev. Läs gärna min blogg.

Fina bilder...Älskar skorna! :D

Jag gillar sista bilden skarpt asså!!

jag tycker du var duktig som modell, resultatet blev coolt! :)

Skitsnyggt! Styling passar så bra med bakgrunden :)

grymma bilder :D



sv: okej, kollar på tv och bloggar!

Hej, jag har en fototävling i min blogg just nu, med ett fint pris från tvspelsweb. Kolla in om du är intresserad :)

sv. är det du på bilden?? :)

riktigt bra bilder :) !

snygga bilder! :D <3

Canon EOS 500D :)<3

Du är ju både modell & fotograf!

Fett coolt <3

Men du är så fin och duktig.

Du är en stor inspiration, och du är en av mina favoritfotografer här i Sverige.

Kram !


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: