Bortglömda bilder

Jag fotade dom här bilderna för typ en månad sen när jag var på Borås djurpark med Tobias. Men jag hade så många andra bilder att redigiera då, så jag glömde bort dom här :P




Tänkte fråga dig som fotar mycket,

rekomenderar du att köpa ett macro-objektiv,

eller ett par macro-mellanringar? :)

Superfina bilder:D

sv; okej :)

Får fundera lite på det :)

Åh tack så mycket! :) Du tar också massa fina bilder!

Jag börjar med att säga att jag är helt totalförälskad i din blogg! Sjukt vacker header och stilren design. Dina bilder är otroliga, och jag hoppas att jag kan bli lika duktig som dig i framtiden! :) Jag kommer granterat att fortsätta läsa den! :)

fina bilder :D

Jättefina verkligen! :D

underbar blogg, super fin verkligen!

fina bilder och så tycker jag du har jättefint hår! :D

Jättefina bilder! :)

Saknar du en Pop-Up Diffusor i Gul, Vit & Blå i din kameraväska? Gå med i min tävling då!

http://jswalander.blogg.se/2010/september/tavling.html

Fina bilder! Allt bra med dig? :)

vilken fin blogg du har :) ska vi följa varann med bloglovin? :)

fett fina bilder!:D

Vackra bilder på den fina Citronfjärilen! Och den andra bilden på krypet är fantastiskt fin bakgrund på...underbara färger!

jättefina bilder!

vilken fin header:)

ska vi följa varandra med bloglovin'?

PUSS ;*

Fina bilder :)

FINABILDER du har!

shit va fint du fotarX)

Otroligt vackra bilder! :)

fina bilder :)

Wow snygga bilder igen! :)

Vakre bilder!

Jag undrar en sak, skulle du kunna visa hur du gjorde ditt huvud på din header? :) tror du att det går att fixa i gimp? Skulle bli så tacksam!

Bli med i min tävling :D

så fina bilder :)

haft en bra dag? :)

Kram!

sjukt fina bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: