28 Juli 2010

Vet att jag varit seg med dom sista bilderna från Turkiet, men bättre sent än aldrig ;P
Denna dagen skulle vi då åka hem, efter två veckor kändes det rätt härligt :)) Fast man saknar ju ändå värmen! Jag och pappa gick upp tidigare för jag ville fota vid ruinerna, det hade inte blivit av innan eftersom det var så varmt på dagarna så man orkade typ inte gå dit :P Vid 7-tiden började vi gå och det var svalt och härligt så tidigt, men blev ändå varmt när man gick så långt :P Eller aa, tog kanske 20 minuter att gå dit. Det var typ stängsel så jag kunde inte komma nära amfiteatern och fota, men fanns lite ruiner på utsidan av staketen också :)) Hittade den östra stranden med :P Hade vi hittat en bra väg till den tidigare kanske man hade badat där någon gång.. Fotade en stund innan vi var tvungna att gå tillbaka och packa resten av våra grejer. Blev några bilder på hotellet också och rummet :P
Vi åt frukost nere på hotellresturangen innan vi skulle åka med bussen till flygplasten. På flygplatsen gick det rätt fort, planet gick ungefär när det skulle iaf :)) Satt vid ett riktigt fönster denna gången också, så det blev en del bilder från planet med.. Sen var vi tillbaka i Sverige igen och allt regn ;o Haha..
Men det har varit en rolig resa iaf, även om det inte var ett så bra fotoställe direkt :P Köpte en del grejer också som det kommer bild på någon gång :P




















Men va, hade ni två mattor i erat rum. Hade vart skönt med en i vårat också ;) Planets vinge ser dit målad ;O

Anonym

Visa hur du gör din coola filmremsa!! tack :D

vad hette hotelet som ni bodde på? det ser lite ut som ett hotell på Side som heter sunflower :P!

Jättefina bilder verkligen, mina från Azorerna är inte ens i närheten så läckra som dina! :D

Åh, va härligt det ser ut! Vill utomlaaaands :D

josefine

Hejsan! bara undrade vad hette hotellet ni bodde på då ni var i side ?? mvh josefine

Svar: Hej! Det heter Raga Apart :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: