Vinnaren är . . .

. . . kkaffe.webblogg.se! :D

Hade jättesvårt att välja ut vinnarbilden. Var över 40st som var med och många var fina. Jag valde denna bilden för att jag tycker att den är väldigt fin och höstig. Gillar det röda ljuset i bilden. Sen skulle man ju ha en beskrivning också och jag tyckte han hade en bra. Känner mig elak mot alla som inte vann, men jag kan ju bara välja en :P

Grattis till Olof Holm! Du har vunnit en canvastavla värde upp till 2500kr! :))


Ja, det är verkligen svårt att välja

Den var riktigt snygg faktiskt! :)

Den var grymt snygg!

Jättefin bild verkligen! :) Grattis till dig som vann :D

tack alla! kul att ni gillar bilden =D

Otroligt underbar bild!!

jättefin bild !


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: