Nytt

Idag tog jag lite bilder på några av sakerna jag köpte igår i Ullared. Blev inte bilder på alla grejer, la bara upp på det jag tyckte var lite mer intressant att se :P
Har typ blivit sjuk nu också, säkert blivit smittad när jag var inne på Gekås ;o Vll inte vara sjuk igen, var ju det för några veckor sen bara.. Så jobbigt!


Klänning, skor, benvärmare och armband. Klänningen är lite lila/grå typ, färgen stämmer inte riktigt på bilden.


Närmare bild på skorna


Vinterskor. Det kommer bli härligt att inte behöva ha det såhär i vinter igen när jag är ute och fotar :P


Närmare bild på armbandet


Klistermärken till naglarna. Gillar blommorna uppe till vänster mest :))

älskar vinterskorna, måste köpa mig ett par nya själv eftersom mina gick sönder förra vintern! :P

Riktigt snygg klänning:D

Hur mkt kostade klistermärkena till naglarna? :)

Vad fin klänning!! Var har du köpt den? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: