Morgon..

Jag vaknade innan klockan ringde imorse och såg att det var frost ute och solen var på väg upp. Så jag tog kameran och gick ut i trädgården en stund.


Gillar den sista, men åh du får alltid bra bilder, här är allt så sjukt tråkigt!

Det är så himla värt att gå upp tidigt för att få dt där superfina ljuset! :)

Sv: Haha okej :) Du, bara en fråga. Vet du hur man kan kolla hur mkt exponeringar ens d80 har tagit? :O

Den med stängslet va grymt snygg! :D

superfina!

sjukt fina bilder!!

älskar din blogg och följer den på bloglovin:D



Jag har en fototävling på bloggen där man kan vinna presentkort, det skulle betyder jättemycket om du ville vara med och tävla, det är väldigt enkla regler:D

riktigt fina bilder! :o


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: