Mcfly - Super City

Idag hade äntligen McFly's community Super City premiär eller vad man ska säga! Har väntat jättelänge på det :)) Verkar väldigt bra faktiskt, men jag kan inte komma in och bli medlem för när jag kommit upp i rummet blir allting bara svart och jag kan inte göra nånting ;o Så ska det ju inte vara!! Varför vill det inte funka? ;(
Klicka här för att komma till Super City ---> <3
Här under är en video där Dougie, Danny, Harry och Tom pratar om vad man kommer kunna göra och sånt :))


låter mysigt! jag skall ta ett bad dricka lite vin, se lite på idol och så en film :) är tanken sen får man väl se :)

Ja visst gör det. Hade gärna haft sällskap, men det blev inte så. men men

Jag kollade lite på inlägget under .. och jisses vilka otroliga underbara undervattensbilder .. jag blev helt facinerat när jag såg dom :)

Anonym

Hela sidan är helt konstig. den är så, som det är så många personer som försöker bli medlem där. man får nog vänta till helgen är över, då kanske folk har lugnat ner sig!

sv; Tack :)! Den gillar jag själv faktiskt också! haha, en bild på mig jag gillar, lite rare men det händer :) Fått någon slags kärlek för sånna bilder! haha :D

Nu kommer den ju stängas ner igen :( Men jag hade tur och lyckades komma in och registrera mig vid två :)

Låter toppen. Killarna har verkligen tänkt igenom detta!



Har gjort mitt första ärliga försök till vattenbilder, gå gärna in och kommentera vad jag kunde ha gjort bättre! :D

SV: Tack det ska jag tänka på nästa gång! :D

Hejhej :D

Jag älskar dina bilder, kan jag typ låna dom?

asså jag kommer länka dig (såklart) och typ göra ett inlägg typ bloggtips eller hur man nu beskriver det.

Jag accepterar ett nej som svar också :p

Ha en bra dag!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: