För ett och ett halvt år sedan...

... var jag, Sandra och Pernilla på Piercing och Tatueringsmässan här i Göteborg. Jag hade tänkt länge på att göra en stjärna så då passade jag på att göra en :)) Sandra och Pernilla gjorde var sin också.
Jag har nog inte laddat upp en bild på min tatuering här innan (man kanske har sett den på vissa bilder) så tänkte göra det nu.



de blev skit snyggt!:)

vad kostade den?

kram

din tattoo är rå cool



lagerstromm.blogg.se

Oj gjorde det inte ont?

SV: Inte illa med 2000 följare ju :O och jag är stolt över mina 50 xD men man får ju många om man har fina bilder ju :)

svar: så lite så.

har du haft en bra dag ? :)

svar: jadå, mycket plugg nu bara. :)



fin tatuering!

ÅH, Me love din blogg!

Verkligen, så coool! :D

Kika gärna in hos mig och släng in en kommentar eller två. Kram! <3

snygg! :D

Så fina de var. Hur kändes det på ryggen?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: