Färgat håret

Idag var jag hos frisören i tre och en halv timma för att fylla i mina slingor och klippa mig lite. Jag gör slingor med sån mössa och shit vad ont det gjorde idag. Håret trasslade sig mer än det brukar när hon drog ur slingorna. ;/ Men det är värt det iaf :P


Kan du inte ha nån tävling nån gångoch att man kan vinna en rexlexskärm eller close up filter eller liknande? =) Skulle va jättekul :D

Sv: haha, ja, men jag kommer att vara snabb med att anmäla mig iaf nått sånt kul skulle ske! :)



Rättelse: Menar inte nu att Canavastävlingen var tråkigt. Utan de var en helt fantastisk tävling! :) Men man kan ju inte vinna jämt ;)

fint det blev! :D

Åh snygg färg! Och snygg var du ju också (;

Très jolie photo.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: