Älskling :))<3

I fredags kom Tobias hem till mig och var här tills idag. Vart jättemysigt :)) Sett på lite filmer och igår var vi ute några timmar i det härliga höstvädret och fotade. Kommer bilder från det senare..
Så det får bli en bild på min älskling idag :)) Har nog inte visat en bild på honom innan :P Denna bilden tog jag i Augusti.

Min älskling är finast <3


Skulle du kunna lägga en röst på mig nr:2 i en tävling? :D

Länk: http://beatricelinneaa.blogg.se/2010/october/dom-5-finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Dem som röstar får en länk som tack i bloggen! ;)

Min älskling är ju finast ;)

kul att få se han på bld:D

SV: Bådas då ;)

vilken tuff blogg! :) var gärna med i vår tävling http://fannyochsara.blogg.se/2010/october/fototavling.html :)

Hej! Jag har frågestund på bloggen. Kanske skulle några kunna ställa lite frågor :)

Jättefin blogg, och ÄLSKAR dina bilder!

tycker min älskling är finas!

hur länge har ni vart tsm? :)

2 år och 7 månader imorgon :)

Sv. Mysko värld vi lever i!

detsamma :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: