Vattendroppar

Har varit med min älskling i helgen :)) Var inte så bra väder och vi hade ingenting att göra idag, så vi fotade lite vattendroppar. Blev ganska misslyckat för det blev inte som vi ville. Ska försöka en annan gång igen. Några bilder blev ganska okej iaf..




Lena

Jag blir supertörstig när jag ser dom här bilderna ju! :P Bra jobbat!

dom blev ju grymt bra ju :D

Jag funderar på hur dina "dåliga" bilder blir om de här bara är Okej... :)

alltså, hur gör du? har försökt fota såna vattendroppar men jag får inte till de :/

Skit snygga bilder!

kan du inte göra en tutorial på liksom hur du gööööör :D

Snygga bilder:D

Sjukt fina bilder :)

kram!

hej , hur färgar du vattnet `?

gör du på photoshop ?

berätta så att man förstår tack (a)

Fokuserar du manuellt? Jag tycker det är skitsvårt att få bra fokus och skärpa. Attans duktig är du iaf, självlärd och allt (:

sjuuukt fina bilder!!

Alina

heej:D

fina bilder, vad har du för kamera??? (:



tacksam för svar puss <3

Hur gör du dina bakgrunder på vattendriopparna, alltså bakom vattnet? :) har sett att du är supergrym på sånt, tacksam för svar!

Sjukt coola bilder!

Vad har du för slutare?

Hej! måste verkligen säga att dina bilder är super fina och att du är jätte duktig! kram :)

Jätte fina dropp blider! :)

Du kommenterade på min blogg att du gjorde dina bakgrunder på photoshop,men om man inte har photoshop vet du något annat ställe där man kan göra bakgrunder eller skriva ut eller något bra tips?Så skulle jag uppskatta om du kommenterade det på min blogg.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: