Rosa, Orange, Turkos och Svart

Jag gillar färger som ni kanske redan vet :)) Fast bilderna blev lite matta när jag la upp dom här, speciellt den rosa färgen ;/






hej :D

redigerar du dina bilder?

i så fall , i vad ?



asså vad för program ?

jag använder picnik premium, är det bra ?

jag gillar inte photoshop .. . :s

Grymt fina!! :D

sv: okej kul att du är med:)

jag lottar vinnaren i kväll:)



btw: sjukt fiina bilder!!!

Snygga bilder, gillar färgerna :)

DU ÄR NOG DEN BÄSTA FOTOGRAF JAG SETT ! HUR FÅR DU SÅ FINA BILDER!? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:

mosca

TUFFT! :D

Jag säger bara en sak! OMG va snygga bilder :O:O:O:O:O

Tackar för svaret !! :D

Vilka tuffa bilder! :D

Coola bilder, verkligen!!

Snygga bilder:D

Fruuuuktansvärt fina bilder......! Skärpan var underbar.

Dom här bilderna och dom andra liknande du har fotat är så fantastiska, är det en fjäder du använder eller? :P

Så vackra bilder!

Verkligen grymma bilder! :D

linneamars

Hejhej.

Vilket objektiv andvänder du på denna bilden? är det ditt Tamron AF 90/2,8 SP DI Macro?

skicka gärna svaret till min email :)

Riktigt fina bilder, gillar dem starkt!



kram


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: