Nordens Ark

I lördags åkte jag, Tobias, Erika och hennes pojkvän Fredrik till Nordens Ark. Väldigt härligt väder var det. Soligt, men lite kallt i skuggan. Tog tre timmar att gå igenom och det blev en del bilder. Djuren var inte på fotohumör verkade det som ;o Men det var kul att komma iväg och vara ute lite nu när det vart så dåligt väder.











Vad härliga djurbilder och den andra bilden var verkligen grymt härlig!



Så lite så, varsågod :)

Fina bilder! Grodan var helt underbar! :)

Härliga bilder, jag måste verkligen ta mig iväg och fota lite snart!

Jätte fina bilder, skulle oxå vela åka på zoo och fota

Shit va fina bilder!

Ruskigt snygga bilder! Vad har du haft för inställningar och tillbehör på bilden rakt mot solen? :o

Saga

Grymma bilder!

Men vad är det där för djur högst upp? Känner inte igen det o:


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: