Nikon

Igår kom jag hem från London. Hade en bra helg där, kommer lägga upp bilder och skriva lite när jag har redigerat lite bilder. För nån vecka sen beställde jag ett halsband på beccadesign.se, en söt nikonkamera. Passar perfekt till mig :D Det kom nångång medan jag var i London :)) Jättefint är det!


sv: tack så mycket! jaa, det var lite synd det :/ men sånt får man ta! haha.

hej!

jag har en liten fototävling i bloggen!

man kan vinna en inbjudan till bloggsvar!läs mer om tävlingen och bloggsvar på bloggen! <3

sv: jahaa okej! jaa men det är för att de typ renoverar rälsen eller nåt, så var det när jag var där också, man fick ta värsta omvägar och sånt.. fett synd :/ men det kommer säkert fler chanser! kommer garanterat åka tillbaka haha.

sv: jaa exakt. det ger ju en lockelse till att åka tillbaka!!

Naaw va söt!

Vilket fint halsband. (:


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: