Lite mer ändringar

Satt igår och fixade lite med menyn i min testblogg och nu la jag in det i min riktiga blogg. Ville göra egna rubriker till kategorierna och så. Tycker det blev mycket bättre såhär :)) Sorterade mina fotokategorier lite bättre också :P Gjorde också en ny RSS-ikon, vet inte om någon använder RSS, men den förra gula ikonen passade inte bra in på min blogg, så jag gjorde en ny rosa ist, bytte plats på den också till under fotoremsan.


Hej, Johanna! :D

Min fråga är hur man tar bort "understruken text" på kategorierna? Jag har kollat runt på internet men kan inte hitta det någotstans.. tycker det ser jättefullt ut :/ Så om du vet kan vara sjyst och berätta det för mig? Eller länka en hemsida som visar hur man gör?



Älskar dina bilder btw :D Ha de bra!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: