Kontakta mig


Om ni vill kontakta mig, fråga något eller så och inte vill skriva en kommentar här på bloggen går det alltid att skriva till mig på mailen.


[email protected]

Eller fråga mig något på bloggresponse som finns i min meny :))


Gillar du Miley Ray Cyrus ??? Kolla då in min blogg

Heeej! jag är superimponerad av dina underbara bilder! dom ee helt underbara!

och din blogg, helt otroligt fin...

//kram klara

Hej, riktigt fina bilder!



Vad tycker du om ditt Nikon AF 50/1,8D?? Jag funderar nämligen på att köpa ett sådant men är i valet och kvalet typ. Ska även införskaffa en närbildslins.

Hej :D

'vad har du för kamerautrustning och vilket är det bästa objektivet du har? :)

Kram Sofia<3

Hur mycket kostade ditt undervattenshus?

Hej, är du intresserad av andra fotobloggar? Kolla min :) Kram

Ps. du har TALANG!

Gordon

Hej!!

Jag har precis köpt ett SP AF 90mm F/2,8 Di MACRO 1:1, antar att det är ett sånt du använder själv. Nu vet inte jag om det bara é jag som är puckad...men är det inte meningen att fokusringen skall gå att vrida ända till infinity det är tvärstopp vid "L" läget för mig.

alex

Hej,

Jag gillar verkligen dina bilder! Väldigt fina!

Tänkte fråga dig om dunå standardpreset som du alltid använder när du retucherar bilder?http://dayviews.com/mcfly/503319456/

Väldigt fin bild med fina färger!

Har du lust att skicka dem över till mig isåfall? <3



Tack!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: