19 November III

Jag fotade lite vid Big Ben och London Eye, lite synd att dom höll på att renovera Big Ben ;/ Blev några bilder på en telefonkiosk också innan vi gick till St:James Park och fotade ekorrar (som jag lagt upp i ett inlägg innan). Sen gick vi vidare till Trafalgar Square där jag fotade lite till. Jag hade asont i fötterna, brukar inte få sån skoskav av mina Convese, men såklart fick jag det då ;o Vi gick till Piccadilly Circus sen och efter det letade vi efter en resturang och åt lunch, eller middag blev det typ för vi hann inte äta senare för jag och Viktor skulle se Harry Potter på kvällen och mamma och pappa skulle på en musikal (We will rock you). Efter vi hade ätit åkte vi tillbaka till hotellet, var där i nån timma innan jag och Viktor gick till bion som låg rätt nära hotellet. Var ingen stor bio och bildskärmen var väldigt långt ifrån. Men man kunde köpa Ben and Jerry-glass där inne :D Det var bra, haha ;P Filmen var väldigt bra iaf, men jag tror att nästa kommer vara bättre :)) Det var kul att se den på premiären i London :P Efter filmen gick jag och Viktor tillbaka till hotellet. Tänkte fota lite kvällsbilder också, men det blev inget den kvällen för vi orkade inte :P










Jättefina, andra bilden är skitsnygg! :)

Underbara bilder :D



Har tävling på min blogg där man kan vinna en valfri reflexskärm för 199:- från tvspelsweb. :D

temat är vatten, anmäl dig gärna! :D



http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-en-valfri-reflexskarm-for-max-19.html#comment



sorry om du kallar detta "reklam"

kramar!

Vilka underbara bilder! :)

Jätte super fina bilder!! :) Själv älskar jag att fota! Kommer börja följa din blogg nu, tur att jag hittade den ;)

Fina bilder!



sv: Okej, de är i alla fall jätte fina. :)

Vad använder du för undervattenshus? :)

London är tufft! ;)

Har själv vart där en gång :)

Hela grymma bilder som alltid! är de fotograferade på stativ ?

Anonym

Vilket objektiv har du använt på dessa bilder?:)

Skit snygga!

Ååå älskar de två övre fontänbilderna :))


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: