Trädgården

Var ute i trädgården och fotade lite förut. Vi hade bara sånna fula blåa blommor och maskrosor ;o Gillar verkligen inte dom, men man får ta vad man har :P
Den första bilden tog jag lite tidigare idag.. Och dom två sista är oredigerade :))





sjukt fina bilder :D

Wow du tar så himla snygga bilder!!<3

Suuperfin blogg!! :)

KRAM!

Ingen orsak! :)

Hur är det med dig? <3

Kram

fina bilder ! :)

jag har också tagit kort på såna därblå blommor med vattendroppar. Fast mina blev ju dock mycket fulare D:

Ingen orsak.

Det är faktiskt sådär, tänker på en sak..

Det vore kul om du ville läsa

http://vikisblogg.blogg.se/2010/march/vet-ni.html#comment

Kram<3

Nej det kommer inte ordna sig. Nu kommer jag inte få pengarna tills hösten heller kanske... Ppå sommaren får jag inte rida har jag fått veta

Mm inte särskilt kul liksom..

Och det värsta är att ingen fattar...

Mm

Ska släpa mig ut imorgon och fotografera lite flowerpower! ;)

Härliga bilder! Våren när den är som bäst:)

okey, du kan gärna skicka den åt mig! ;-)



jättefina bilder! :-D

sv: hur gör du bilderna så bra ? är det fotoshop det mesta eller går det göra sånn bra bakgrund på fotorna ?

sjukt fina bilder

Vilket objektiv använder du vid såna foton? :) Hittar inte att du sagt det i bloggen eller också så är jag blind, hehe.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: