Sjuk :(

Knappt kunnat sova nånting inatt. Har varit lite halvförkyld ett tag nu, men igår kände jag att jag hade fått väldigt ont i halsen ;o På kvällen/natten fick jag feber också. ;o Hatar att vara förkyld!
Missade lektionen idag, tur att det är nästa vecka det är redovisning och inte denna :P Skulle fått tillbaka mitt macro som jag lånade ut till Sandra i fredags, men får ta det nån annan gång i veckan eller nästa tisdag på lektionen. Känns tomt att vara utan macrot :P

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på Top model, säsong 14 :))
Kommer nog ligga där resten av dagen typ ;o


Inlägget såg tomt ut utan en bild, så det fick bara bli någon :P

vArsågod!

kolla in min blogg och se om du var en av dom 4 vinnarna i min fototävling ;D

sv. ihih jaa du kom etta ;D

Och bilden fyllde ut väldigt bra :) Mycket fin :)

hej fin blogg är verkligen en inspirationskälla för mig!:)

du tar jätte vackra bilder!

kram ellen :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: