Sista minuten

Igår pratade jag och Viktor (min bror) om att vi ville åka på en sista minuten-resa. Eftersom han inte är 18 förrän i Augusti är det fortfarande mamma och pappa som bestämmer om han får åka eller inte. Först verkade det inte som att vi skulle kunna åka, men idag kom mamma in och sa att vi får åka!! :D Hur kul som helst!
Kollade lite på vilka ställen som var billigast och det blev Cypern, Fig Tree Bay. Har vart där en gång innan för några år sen, vattnet är hur fint som helst :)) Hoppas att jag kan använda mitt undervattenshus till kameran i havet denna gången :P Förra året i Turkiet var vattnet för grumligt.
Resan är bokad och biljetten utskriven, så på måndag (!!) åker jag och Viktor från Landvetter flygplats till Cypern :D
Bara för det blir det några bilder från andra gånger jag har vart utomlands :))

Dom fyra översta bilderna är tagna med Nikon D80

Och dom två understa med Canon Powershot G9 :))


härligt! :)

vad har du för vattenhus :)? Vart köpte du det :)? Jättefina bilder !

alla bilderna var jättefina! :)

Den bilden på dig på sandstranden var jättefin på dig :)

Fina bilder! :D

Åhh, vad kul! :D Ta

Vilka fina bilder! Det verkar som om det är underbart där! :D

Vilka härliga bilder :) söt bild på dig på stranden! :)

Hej, vad fin blogg du har och framför allt vilka fina bilder du tar :P du är ju as grym (L)

Men jag undrar bara hur du har gjort det där collaget på sidan på din blogg? skulle vara jätte kul och du berättade det :)

Kram Elsy :)

Nu har jag valt ut finalisterna i veckans blogg

Kolla om du är med!

Och ändå om du inte kom med så kan du väll kanske rösta på en av finalisterna? :)



Lycka till! ;)

åh, vilken fin klänning!

aha (:

men den är i alla fall jätte fin :D

La du in den på kodmallen eller stilmallen? förlåt om jag är så jobbig och ställer så många frågor men jag tyckte den var såå fiin (L)

KRAM

åh vilka fina bilder!

Underbara bilder!! Var kommer bikinin ifrån? :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: