Omgjord header :))

Inte haft mycket att göra idag så jag tänkte att jag skulle ändra lite i min header. Bytte ut några av bilderna och lite så :P Kanske kommer ändra nåt mer nångång, men nu får den se ut såhär ;P

Inte jättestor skillnad, men vad tycker ni? :))


Mhm snyggt!

Gillar den! :)

känns verkligen som bilderna nu är fräshare :)

Snyggt, blev lite mer färg.

Är det dina foton på headern? Damn vad duktig du är. Om det inte är för mycket problem, skulle du vilja skicka ett mejl till [email protected] med din bloggadress så jag inte glömmer bort din adress? Måste kolla in här mer ofta!

SV:

Jag antar det :c

Hur länge har du fotat förresten? :D

Fint :)

Hur får du underkanten att speglas sådär? :)

Båda är riktigt snygga!

Men jag tycker nog en nya tror jag :D

Annie

Den nya e jätte snygg , men på något sätt gillar jag den gamla bättre :)

skit snygg! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: