Hemma igen

Planet skulle gå 13.35 från Larnaca, så bussen kom och hämtade oss klockan 10.00. Denna gången var planet iaf i tid som det inte var när vi skulle åka dit ;o
Haft en väldigt bra vecka på Cypern med min bror :)) Solat massa och badat en del, fotat också såklart ;P Kul att kunna fota under vattnet denna gången :P Gick upp väldigt tidigt imorse. Vaknade 6.20 (5.20 svensk tid) och tänkte att jag skulle gå ut och fota, tycker inte att det fanns mycket att fota i det området, fast det blev en del bilder iaf. Jag orkar inte redigera bilderna från resan just nu. Snart ska jag sova så jag får börja med redigeringen imon ist :P
Får bli två bilder nu iaf, den till höger tog jag imorse..


Superfina bilder, ser fram emot att se resten! :D Hoppas du hade det underbart!

superfina bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: