Havet

Träffade Amanda idag :)) Fotade lite i Fiskebäck.
Jag blev inte nöjd med någon av bilderna :P Haha.....


Tosig flicka du är, helfina ju! ;)

Jag tycker att de är helfina=)

=)

Hej!



Jag är i stort behov av hjälp och skulle verkligen uppskatta om du har tid för något bra tips. Det är så att min vän tar studenten iår och han har önskat sig ett vidvinkelobjektiv av sina för'äldrar som nu vill att jag ska leta upp något bra. Har letat runt lite och hittat någon men det är mycket svårt när jag inte har någon större erfarenhet av det. Han har inte preciserat sig alls, det enda jag vet är att det ska vara vidvinkel, bra och passa till Canon 450D.



Har du något bra tips så säg hemskt gärna till:) tack på förhand!

Du tar verkligen jättefina bilder & sen vill jag fråga en sak också, hur hade du råd med CS5?!Eller fick du det på köpet när du köpte något? :-D

Okeyy, vart laddade du ner det, om man får fråga? :-)

aha nice :-D men får man med alla funktioner å så? (sorru om jag frågar ut dig, men cs5 verkar skitballt! :-D

Inte nöjd? Jättefina bilder ju!

Vad mjukt och fint vattnet ser ut på första bilderna, hur fick du till det så snyggt? :)

fina bilder :) FRÅGESTUND på bloggen :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: