Efter regnet

När jag var på väg hem förut började det regna väldigt mycket och när det hade slutat tog jag kameran och gick ut och fotade i våra buskar här utanför. Dropparna lägger sig så fint på dom bladen :P





hejsan har en fototävling på bloggen igen du vet den första tävlingen du var med i i min blogg. DEn när du är veckans blogg. Nu kör vi en ny. Det behöver komma in en ny bild snart ;D vill du vara med kolla in då den här länken -> http://idaelfs.blogg.se/2010/may/veckans-blogg-tavling.html#comment

Jättefina bilder!=)

Ska du hitta på idag=)?

Okej=)Ska medverka i en konsert^^

Ja, men är lite nervös^^

snyggt!

kolla in min blogg och svara på dagens fråga!

kram ♥

Jättefina bilder :D

jättefina bilder! :D

hur gör du när du tar sådär? :)

redigerar du dropparna något speciellt? :)

Ååh, vad fina!! :O

hej du jag har en fråga vill du kanske sätta in lite glitter i en bild som jag har tagigt asså så du brukar göra så jag kan ha den som bakrund på min dator :D



min msn är: [email protected]



<3 tack i förhand

asså jag tog en bild förut med min kameran och vill gärna redigera den har ingen sida att redigera på vill du kanske redigera en bild som jag tog förut :)?

asså när du tar kort på typ gräs så gör du massor med glitter och så att vattendropparna bli ljusare vill du kanske göra så åt mig på en bild :D



min msn : [email protected]

Du är så duktig på att fota, men bli ju avundsjuk på dig! ;D



Ha det bra, kram! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: