Blommor

Tog in några blommor från trädgården och fotade i min ministudio :)) Blev ganska färgglada bilder :P








verkligen jättefint :)

du är ritkigt grym, du har talang (Y)

Riktigt vackra bilder & färger. Är det en vanlig glasskiva du har under så det speglas?

Underbart! Jag gillar färgerna och kompositionerna!

Riktigt, riktigt fina bilder.

Superfint :D

Har du lust att skriva lite om din ministudio? :) (ber om ursäkt om jag har missat något tidigare inlägg om det)

Jätte fina bilder! Våriga och mysiga :)

Jättefina bilder!! :D

Kan inte du lägga upp bilder på din ministudio? :) Behöver inspiration till min xD

väldigt fina bilder :)

skitfint!

GRYMT fina bilder ju :D

Grymma bilder! Älskar färgerna!

Sv: Härligt :D Jo det är bra här med :D

underbara bilder johanna! :D

Sååå härligt med alla färger! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: