Bilder

Fler bilder från igår när jag blev sminkad :)) Kranya tog några bilder på mig utanför precis när vi var klara, sen tog jag lite fler bilder hemma..
Har gjort så man kan klicka på bilderna så man kan se sminket lite bättre :P






Snyggt!

Snyggt! :D

söt:)

SV: Hade turen att surfa in på din blogg precis då ;)

Anonym

Fina bilder!:D

har du någon effekt(eller hur man ska säga) på bilderna?:)

Vad fin du är :D Allt bra med dig? kram

Svar till Anonym:

Tack :))

Jag har ett softfocus-filter bara :P

åå va fint :D

snygg frisyr =)

riktigt vacker är du johanna, älskar den tredje bilden :)

Mycket snygga! Älskar Ljuset i alla dina bilder :)

Jag har en liten fråga också, vilket objektiv fotar du mest med när du fotar bilder som dessa? Vilket är bäst? :)

du är så snygg! :D

och fint sminkad!

sjukt fint! ;D

Sv: Okej, så glad jag blir när du säger det xD Har nämligen funderat länge på ett 50mm :P Haha

sv: heh vsg! ;d

allt bra då?

Sv: härligt! ;D

jo det är kanon!

Vad fina bilder!! :D Vad har du för smink typ?:P

det va faktiskt riktigt fina bilder :D

Anonym

Fint knullrufs!

Du är galet snygg och bilderna är skitsnygga :) Jag gillar din blogg, hittade den via bilddagboken :D

Sjukt fina ögon!! fin blogg ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: