Havet

Kände för att åka och fota lite så jag åkte till Fiskebäck. Var väldigt kallt och blåste mycket. Blev inte jättemånga bilder, men några blev jag rätt nöjd med iaf :P


Jätte fint :O

Älskar dom, så känslosamma på något vänster.

åh så fint! 2 bilden är magisk

Finfina :)

Emelie

Den andra bilden var verkligen sjukt fin :)

sjukt fina bilder!! den andra bilden är helt magisk ! :D

Jätte fin blogg och bilder, får mycket inspation från dina bilder, och tips! :)

Men jag har en ynkipynki liten fråga som du kankse kan svara på eftersom du är en sådan bra "photoshop redigerare"! (A) fråga: om man klipper ut en bild och trycker på "delete" så får man en bakrund i form av den färgen som man har som "bakrundsfärg men om jag vill klippa ut en bild och inte ha någon bakrund bara ha "tomt", asså ingen färg utan braa ha den bilden som jag klippt ut kvar. Hur gör jag då? :S

SKIT TACKSAM FÖR SVAR!

Svar: Varsågod :)

Åh vilka fina foton, gillar särskilt nummer 2 med det bluriga vattnet:)



Ha en fin dag!

Kram Gunilla i Singapore

Hej hej,

Studsade in på din blogg för första gången nu ikväll!



Hit kommer jag åter.



Ha en trevlig onsdagskväll

Må så gott

Kram Camilla

Härliga bilder :}

himla fina bilder :))

Älska lång slutartid, vattnet blir awesome!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: