Westcoast Riot, Metaltown och Pier Pressure

Jag och Pernilla sökte för ett tag sen volontär-jobb på festivalerna på frihamnspiren här i Göteborg och idag var vi på ett möte med (väldigt) lite information, fick t-shirts, band så vi kommer in och fick reda på vilka tider och med vad vi ska jobba.
Vi kommer ju inte få pengar för det, men vi får gratis inträde, mat och t-shirts. Så tiderna man inte jobbar får man gå runt och kolla på banden :))
Så imorgon börjar det med Westcoast Riot, fredag och lördag är det Metaltown och på söndag Pier Pressure. Inte jättemånga bra band som är med, men några är det iaf :P Dom som jag skulle vilja se är Bullet for my valentine, Paramore, Adept, Dead by april och Neverstore. Kan ju inte se alla, men några av dom :)) Tar med mig min Canon G9, så det kanske blir lite bilder också ;P

Jag kommer sitta i entrén alla dagarna, fast ska vara security på torsdagen och fredagen också på kvällen, men dom två sista dagarna sitter jag där hela tiden.... Så säg hej om ni ser mig :P :D


Här är mina fina t-shirts som jag fick :P Lite stora är som, fast det var minsta storleken ;o

Åh, jag vill också :(

Hade också viljat fara dit, men så långt och för dyrt, plus att jag måste jobba så mycke jag får nu för snart behövs de inga vikarier på dagis då barnen börjar gå på sommarlov :/

Jo de gör ju tyvärr de, festivaler i allmänhet börjar bli allt för dyra nu för tiden tycker jag :/

Åhh, jag skulle vilja gå på Pier Pressure, men jag ska ju på Peace & Love, bara 300m från mitt hus så det räcker kanske ;D

Carro

Du måste se Paramore! ;]

lotta

jag ska säga hej om jag ser dig! :D

Anonym

Hej skulle du vilja va världens sötaste och rösta på mitt bidrag.

Skulle bli jätteglad



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=201&action=confirm

Vad roligt! Neverstore är grymma live. Du ska inte se Takida något? 30 seconds to mars? :P

älskar din blogg bara.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: