:o :o :o !!

Tog körkort idag!! Helt knäppt :P Missade på teorin första gången, men då förväntade jag mig typ inte att klara det, den 18de gjorde jag uppkörningen och klarade den :)) Idag gjorde jag teorin för andra gången och jag klarade det!! :D:D
Har ingen passande bild, så det fick bara bli nån :P


Pernilla

Du kunde ju lånat en bild ifrån google ;p

Grattis till körkortet:D

fan va najs! :D grattis! :D

GRATTIS!!! Det är ju grymt med körkort. Jag minns än den fantastiska känslan den dagen för 12! år sedan jag tog mitt.

Ha en bra dag! Du ska väl fira?

Grattis än en gång & jag förstår verkligen din glädje :)

Grattis! :D

Visste inte att man fick göra uppkörningen innan man klarat teorin! Eller det kanske är ändrade regler sen jag tog körkort (typ 4 år sen).

Grattis! :D Vad kul! :D snart är det dags för mig :S

nathalie nyman

GRATTIS! :D:D

så ilte så:)

Grattis :D frihetskänslan när man har eget körkort är helt underbar! minns hur de var när jag tog körkortet för 2 år sen!! Obeskrivlig LYCKA :D

Grattis :D

Det var så lite så :D

Svar: Tack så mycket ! :D

Grattis till körkortet !

Grattis!! :D:D

sv: så lite så :D

lägga till varandra via bloglovin? :D

"Bonusmamma"

Grattis till körkortet, Johanna!

Hälsa mamma & pappa från Agneta på Hönö

Haha tack Agneta :)) Det ska jag göra!

Grattis pårej! Jag hoppas du inte firade med alkohol ;)

Pinjee ♥

Grattis :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: