Make up

Kranya frågade mig igen om jag ville sitta modell för henne när hon sminkade :)) Tycker att hon är väldigt duktig!
Men idag skulle man vara i grupper med tre personer.. Jag var med Kranya och en som heter Marie (tror jag hon hette).. Det skulle vara någon sminkning för en reklamkampanj och sen fota en bild efteråt.. Vi gjorde om psykisk misshandel. Jag skulle vara fint sminkad och på bilden skulle jag stå och kolla i en spegel, medan Marie var min spegelbild och vara sminkad så hon såg misshandlad ut. Alltså hon skulle vara hur jag känner mig när jag kollar i spegeln :P Om nån fattar vad jag menar :P
Så jag blev sminkad av Marie och Kranya fixade mitt hår. Sen sminkade Kranya Marie och jag fixade hennes hår. Tycker att det blev fint, men ville ju att Kranya skulle sminka mig :P
Jag tog några bilder när jag kom hem på hur det ser ut :P


sv: TACK:d

Jättesöta bilder! :D

Skit söta bilder! :D



kram annie

Söte göte va fin du e! ;D

Bilderna går det inte heller att klaga på:)

så fin du va ! :)

riktigt fina bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: