Källsjö

Idag åkte jag till en stuga i Källsjö med min familj och Viktors kompis. Ligger en liten bit ifrån Ullared, så dit ska jag imon och shoppa lite :P
Har inte vart här så jättelänge eftersom vi var hos min kusin Alexandra innan som tog studenten idag :D, men jag gick ut och fotade direkt när vi kom hit så jag tänkte lägga upp en av bilderna nu.. Orkar inte redigera, så det får bli en oredigerad bild :o
Finns inte mycket mer att skriva.. Internet är jättesegt :P Hatar segt internet! Kommer fota ännu mer imon, hoppas att det ska vara bra väder, men det tror jag det skulle vara :))
Nu ska jag gå och spela Göteborgsspelet :P



riktigt härlig bild!

SV: vad härligt och höra! :D

Fin bild!

Hey!



Tack för inlägget i min gästbok:)))

Om jag är så mycket bättre än nån annan vet jag ju dock inte;P

Tycker du är riktigt grym!

Underbara idéer och teknik!

Härligt ljus, komp och nice färger i denna med btw

Må väl!



//Björne

Vad ska du göra idag då? kram :)

Fin blogg du har :) , hoppas du haft en bra helg :)<3


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: