IR

Fick ett IR-filter när jag fyllde år. Har väntat länge på att det ska bli grönt på träden så jag kunde fota med det :P Ett IR-filter är ett filter som bara släpper in infrarött ljus. Mer får ni läsa på google om ni vill veta :P Men det blir iaf häftig effekt av filtret, allt grönt blir vitt :P
Så jag testade att fota några bilder i Källsjö. Synd bara att det blåste så mycket för man behöver rätt lång slutartid. Runt 2 min hade jag på bilderna. Inte redigerat dom så mycket, färgen har jag lagt till själv för det är finare än helt svartvitt tyckte jag :P

Vilken blev bäst? :))









häftigt!

Nej, fy tusan! Det här var fanimig det bästa jag sett på veckor, apgrymma!

WOW! Såå läcklert

Jag kan inte bestämma mig vilken som blev bäst,alla är ju så sjukt snygga ! cx

Häftiga bilder!

Min favorit är nog den tredje bilden nerifrån, men de andra var ju såklart också fina :)

Man blir lite sugen på att köpa ett IRfilter :)



Jävligt snygga bilder!

Riktigt läckert! :D

^^ :>

Skit grymt ! Den finaste e nog den första eller den tredje sista men alla va skitsnygga :D

Men spelar det någon roll vad man har för objectiv ?

Och använder du M till dom vattenbilderna då eller vilken inställning är det?:D

Jättefina bilder verkligen! :D

A W E S O M E !

IR är verkligen grymt snyggt! :)

Bild nr 1 och nr 7 tyckte jag var snyggast :)

jag älskar alla dina bilder och följer dig på bloglovin, därför har jag sett att du har gjort sådär förut och jag undrar vad du har för inställingar för jag har verkligen försökt men det går inge vidare, skulle vara väldigt tacksaM OM DU VILLE BERÄTTA:]

Skit läckra bilder alltså:) Har funderat på ett sånt där filterfaktiskt. Är dom dyra?

SNYGGA!

Wow, riktigt snyggt!:)

Hej, var köpte du ditt IR-filter? Funderar på att köpa men hittar ej :/

Kram :D

grymma!

SHIT:O jag ÄLSKAR bilderna, Haha! då vet jag vad jag ska köpa till min kamera en gång i framtiden :P


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: