Bfmv, Dba och Paramore

Nu är West Coast Riot, Metaltown och Pier Pressure slut. Första dagen, i torsdags stod jag i entrén och satte band på dom som kom in och på kvällen skulle jag vara security. Då fick jag stå och vakta på Götaälvbron så inte någon skulle gå upp på den eftersom dom hade stängt av ena sidan av bron. Fick så lääängst bort på andra sidan, där vid nordstan. Jättekul ;o eller inte... Var flera som ville gå upp på bron även om vi sa till dom att dom inte fick, men när vi sa att polisen var där uppe stack dom därifrån :P Stod där från 21 till 23.30 typ ;o Det var riktigt segt och kallt!
På fredagen, första Metaltown-dagen fick jag och Pernilla stå och dela ut spelscheman i entrén :P Och på kvällen fick vi vakta på bron, denna gången var jag iaf med Pernilla och vi stod i mitten på bron, så man kunde iaf höra banden som spelade :P Då var det Rammstein som var sista bandet, gick bort och kollade en liten stund uppifrån bron. Jag lyssnar inte på dom egentligen, men kul att se ändå :P
På lördagen skulle jag egentligen vara i entrén hela dagen från 11.30 till 19.00, men dom behövde inte så många där, så jag och två till fick gå tillbaka till vonontärtältet där vi fick reda på att vi skulle få städa i öltältet! ;o Inte kul alls! Fast det fanns inte ens något att städa där, så vi satt bara i över 5 timmar och väntade på att tiden skulle gå.. Shit vad segt det var! Såg iaf Adept därifrån, men på rätt långt avstånd. På kvällen skulle Bullet for my valentine spela :D Dom är riktigt bra! Fick en rätt bra plats också, stod rätt långt fram på sidan. :))
Söndagen var sista dagen och då var det Pier Pressure. Fick stå i entrén hela dagen och sätta på massa band på folk. Nu har jag riktigt ont i min tumme efter att ha knäppt på så många :P Haha.. Fick ta rast när Dead by April skulle spela, så jag fick se dom också :D Första gången jag ser dom med den nya sångaren. Han är väl bra, men låter konstigt att höra nån annan sjunga ;o På kvällen såg jag Paramore med Pernilla :)) Stod längst fram denna gången, fast på sidan då också :P Batterit på kameran tog slut under den konserten, men jag fick ändå en del bilder :P
Det har vart både kul och tråkigt dom här dagarna :P Får se om jag söker nästa år också, men isf får det vara väldigt bra band :P Annars är det nog inte värt det..

Här är en del bilder som jag tog :P Alla är tagna med Canon Powershot G9 :))

 

Rammstein

 

Bullet For My Valentine

 

Dead By April

 

Paramore


ÅÅÅÅÅ, jag vill också gå på Paramore! ;)

omfg, rammstein!! (L)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: