5 Juni 2010

Fler bilder från i helgen när jag var i Källsjö.. Finns inte mycket att skriva om dagen :P Gjorde inte mycket annat än att vara i Ullared (som jag redan gjort ett inlägg om) och fotade massa :P
Dom verkar inte vara så vana att folk går runt där och fotar, för först kom det fram en tant till mig och frågade vad jag sysslar med. Typ som att jag inte skulle få fota :P Hon sa att dom började undra när dom ser folk med kameror.. Knäppt :P Sen när jag var ute lite senare kom det en tant med en hund och hunden började skälla på mig jättemycket och morra ;o Jag gillar inte när hundar gör så, såg ut som att den skulle attackera mig när som helst. Och tanen sa att han tror att jag är en fiende för jag går runt med så konstiga saker.. (Kamera och stativ, väldigt konstigt). ;o Hon tog inte tag i hunden eller nåt så jag kunde gå förbi, utan hon lät den stå där och morra på mig.. Hatar sånt! Kom iaf förbi sen och kunde ta fler bilder..
Klicka på bilderna för att se dom större :))










Fina bilder! :) Gillar speciellt liljekonvaljbilden

Absolut många fina bilder!

Morgan

Alltså åh jag bara älskade bilden med converseskon på stranden och vattenbilden! Du får mig alltid på bra humör :P

Nu tjatar jag igen, men vilket objektiv använde du till bilderna? ;)

Jag har ju sagt det förr men jag måste säga det igen att dina foton är helt fantastiska.

Sv: Ojojdu, inte dåligt på objektivfronten, må jag säj! Tack för att du tog dig tid att svara :D

Du är helt fantastisk på att fota! :D

Väldigt fina bilder! :O :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: