31 Maj 2010

Sista dagen på Cypern! ;o Våran buss skulle komma och hämta oss klockan 10, så vi hann inte göra så mycket mer än att packa det sista och sen åka. Fast jag vaknade rätt tidigt på morgonen. Då tog jag kameran och gick ut lite. Blev inte så många bilder, men några iaf :P Sen tog jag lite bilder från bussen också på vägen till flygplatsen. Segt att vänta på att få gå på planet, men det kändes inte så farligt länge som tur var :P Fick inga fönsterplatser på vägen hem heller, så inga flygplansbilder blev det ;o
Tråkigt att lämna värmen och det fina vattnet, men ska ju till Turkiet i Juli, så det gör inte så mycket ;P

 

Det var alla bilderna från Cypern :))


Härliga kort!

Var någonstanns på Cypern var ni?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: