Vattenballonger :D

För typ ett år sen kom Viktor på en bra fotoidé och nu ville jag testa samma sak igen för att se om det kunde bli bättre. :P Fota precis när han sticker hål på en vattenballong. Hade inte så många ballonger kvar, så vi hade  bara några försök på oss ;o Svårt att fota exakt när han sticker hål. Blev la rätt okej ändå, men jag tror att jag gillar dom gamla bilderna mer, fast det blev finare med den blåa himlen bakom :P



Tycker den bilden ser helt skum ut :P haha

Har inte lagt upp bildena som vi tog förra året här eftersom jag inte hade gjort min blogg då :P
Så kan visa hur det blev. (16 Maj 2009)



Haha coolt!



Sett programmet Timewarp på Discovery? Massa kul grejer filmat med höghastighetskamera. T.ex. Vattenballonger :D



http://www.youtube.com/watch?v=90VyvOhPmA0

Haha tufft xD

sjukt härliga bilder!

Sv: Tack så mycket! :)

Anonym

snygga bilder!

vilka inställningar hade du när du tog dom?

jag blev intresserad att själv testa :)

Flummiga bilder :P

love them :D

ascoolt :D

coola bilder! och rolig idé :D

Oj vad fina bilder, hur gör du så? :)

Sv: Köpköpköp råder jag dig! ;)

Ja, det ser man. hihi ;) skylle på att jag var för trött. :) haha



Dom är coola.

asså du är ju heelt grym!

Anonym

SÅ HIMLA GRYMMA BILDER !


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: