Före och efter

Många som frågar mig hur mycket jag redigerar mina bilder :P Oftast redigerar jag dom inte mycket, men jag tror att det finns många som tror att jag redigerar mycket mer :P Så nu har jag tänkt visa några "Före och efter-bilder" :P
Jag har inte gjort nånting med bilderna på vänster sida, bilderna på höger sida är dom jag har använt när jag lagt upp på bdb eller här på bloggen.










Här är en bild på dom sakerna i Photoshop jag brukar använda när jag redigerar.
Det är inte alltd samma, men oftast är det några av dom här jag använder.

1. Levels
2. Brightness/Contrast
3. Vibrance
4. Curves
5. Selective Color
6. Smart Sharpen

Har fototävling på min blogg nu så kolla in länken ->



http://idaelfs.blogg.se/2010/july/foto-tavling.html#comment



och läs där.

temat handlar om sommar känsla så det passar ju bra nu.

God morgon! :)

Fina bilder.

Riktigt snygga bilder, älskar den första bilden

fina bilder!

orginalen är ju hur fina som helst ! inte för att det blir fult redigerat men ganska sjukt hur man kan få så fina bilder :D

Riktigt snyggt :)

Richard

tja fina bilder. är det inte kvarnbyfallet på bilderna där??

Fina!

hur får du fram den där grejen till höger ? :) tacksam för svar ! tack på förhand :)

olivia

Är photoshop ett program som man måste köpa i butik eller kan man hitta på internet?? :)

sjukt snygga bilder! :)

Tack så mycket för svar! Vilken bra kamera du måste ha, då skillnaden knappt syns! :)

Frida

Gud vad duktig du är på att fotografera!!

Vilka underbara bilder, vad duktig du är på att fota!:)De två första är helt underbara ju!:D

johanna :)

As coola bilder! kan inte fatta att jag inte har upptäckt din blogg förens nu då jag är foto intresserad :O


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: