Lalala

Har varit molnigt hela dagen, men på kvällen försvann alla molnen och solen kom fram :)) Så jag gick ut en stund och fotade lite. Det är så fint ljus på kvällen när solen är på väg ner :P


Jättefina! :D Älskar ljuset, färgerna och bokehn :)

gillar din blogg, har hittat många fotobloggar men din verkar ändå mest personlig och bilderna fångar mig mest på något sätt :) Älskar själv att foto men har aldrig tagit tummen ur och fixat bra kamera osv. Men i helgen ska jag köpa en egen systemkamera, spääännande:)

Jag älskar den stora bilden i mitten ! :D

fast alla var ju fina (x

Vackert!

Kan inte du skriva vilket objektiv du använder? :)

sv: :) Det blir förmodligen en Canon EOS 450D :)

Svar; lite mer än två veckor :) Träna, träna, träna körning nu! :D

Fina bilder :)

shit vilka bilder!

Vilka vackra bilder :))Jättefina

aah, så sjukt snygga bilder!

Härligt ljus!

Härligt ljus!

ooh jag älskar det!! Motljus är så snyggt:)sista bilder är helt :o vacker:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: