Imorgon åker jag!

Imorgon åker jag med min familj till Side i Turkiet :)) Ska träffa min farbror, hans sambo och mina kusiner Niklas och Susanna där nere.
Planet går 17.45 imorgon om jag inte kommer ihåg fel :P Och jag ska vara borta i två veckor! Så var berädda på en stooor bildbomb när jag kommer den den 28 Juli ;P
Ska bo på ett hotell som heter Raga. Det ser fint ut på bilderna, så hoppas det är bra :))
Hoppas också att det är klart vatten så man kan fota lite i havet, det funkade inte förra året när jag var i turkiet, men får se om det går nu :P Internet ska finnas på hotellet också så det kanske kommer upp något inlägg här på bloggen, så håll utkik efter det ;P


Bilderna är från när jag var i Turkiet förra året med Sandra och Pernilla!

Så komiskt, jag skrev till dig på bdb att jag också skulle till Turkiet.

Nu kan jag även säga att vi också ska till Side ;)

Ser fram emot att se bilder etc :P

Sid fråb bdb

fy vad jag vill fara utomlands när jag ser dom här bilderna!

Härligt! Ha det bra:)

Vad skönt att åka till turkiet och side som är såå fint! =)



Hur känge ska du vara borta då? ^^

Skulle vara super om du skrev i varje inlägg vilka inställningar, objektiv och redigeringar du använt.

Kram

Så härligt!

& jättefina bilder!!

härligt, fina bilder :)

Hej, vill du vara med i miin veckansblogg tävling :)?

Det är bara gå in på bloggen och anmäla sig :D!

sv: Aha jag fattar... Men vad brukar du ungefär ha för slutartid när du tar bilder på vatten så det ser ut som moln?

Oj, vad jag gillar din blogg!

Älskar dina foton!

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=anVSxMNG49hGJyuBNFQvjmqwnpKXz04OnPeYbpdUl9btwJu8O9qv#shoeGallery



Ps kan självklart rösta om du har ett eget bidrag.

kram Bitte

Härliga kort!

Först vill jag säga att jag tycker din blogg är jätte fin, och dina bilder är underbara! :D

Men jag undrar hur/i vilket program gör du när du sätter ihop flera bilder, så som bilden ovan?:)

Kram

Hej vill du vara med på min fototävling?

Då gäller det att ta snyggaste sommarbilden!

Besök min blogg för mer info, (du får skrolla förbi några inlägg först) kramis!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: