I Turkiet

Vart här i 5 dagar nu, sol och jättevarmt varje dag :)) Legat på stranden hela dagen idag, man måste typ gå i vattnet hela tiden för att inte dö av värme :P Gillar inte stränderna här så mycket, man ligger typ jättetätt och vattnet är inte klart, så det går inte att fota ;o Ska till någon annan stand nån dag, hoppas att det är bättre :))
Imorgon ska vi åka ut på en båttur. Vi har hyrt en båt med en kapten, så det blir bara våra två familjer på båten och vi får välja vart vill vill åka och allt sånt :)) Kommer säkert bli jättekul! :D
Själva staden i Side är mysig tycker jag, men inte stället där vi bor. Tycker inte att det finns nånting att fota ;o Det är lite tråkigt. Får se om jag hittar något roligare att fota nångång, solnedgångarna är fina iaf :P
Nu orkar jag inte skriva mer, ska snart upp till rummet (med ac!!) och göra iordning mig. Sitter utomhus just nu, riktigt varmt :P Tur att det är skugga där jag sitter iaf ;P
Skriver kanske nån gång senare i veckan igen :)) Ha det bra där hemma ;P


Pernilla

Sämre läge än när vi bodde i Oba? Tråkigt med att du inte kan ta kort i havet. Men det är säkert så med Turkiet att vattnet är grumligt på grund av farvattnet m.m. Är det lika stenigt ner då? ;) Hoppas ni får det trevligt på båtturen. Här i Göteborg är det kasst väder :( Skicka över lite solsken till mig, blir deprimerad av allt regn

Du ser ut att ha det bra :)



Rösta gärna på nr 1

http://hhannas.se/2010/july/finalisterna.html#comment

Hoppas du har det bra endå, men jag förstår att du kanske hade velat fota lite mer, men solnedgångar är fina dom med =)

Hej! riktigt bra blogg det här. Vad tycker du om nikon d80? Jag har en D60 nu och funderar på att köpa en D80 på grund av att D60:n inte har någon autofokusmotor. :)

jättefin bild! :D

gud vad fin bild!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: