Havet

Igår gick vi till en annan strand längre bort som jag hade sett när vi åkte ut med båten i förrgår :)) Det var lite klarare vatten där om man simmade ut en bit. När jag, Viktor och Sanna simmade hittade vi en rocka som låg där på botten :P Blev ju inte lika bra bilder som det blev på Cypern, men det funka iaf :)) Simmade lite med Caretta caretta också ;P Kommer bilder på dom när jag kommer hem :P
Båtturen i förrgår var väldigt bra, var ute på havet i ungefär 8 timmar. Gjorde några fiskestopp och badstopp, sen åkte vi till Manavgatfloden och badade i det kalla vattnet. Kommer skriva mycket mer vad jag har gjort när jag är hemma igen.
Här är en bild på Viktor och rockan..


Anonym

Johanna du har glömt att lägga in Resor i kategorilistan :O

Ser fram emot att se bilderna, misstänker dock att jag kanske inte hinner se dom innan jag reser bort själv :P

tack så mycket! :) Hur länge har du hållt på med fotografering då? ;)

fin blogg :)

jätte fin bild, tråkigt att vattnet inte var klart :)

Fin header :)

Hej! Jag har en fototävling på min blogg och undrar om du vill vara med ;)



Förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer men jag såg inte nått där det stog att du inte vill ha såna här kommentarer :)

Hejsan!

Jag undrar, vad du har för

kamera när du fotar under vattnet?

Eller om du har ett vattenskydd som du

sätter på.

Skulle vara mycket tacksam för svar! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: