Åska

Åskade lite förut. Hade velat fota, men det är så ljust så det känns inte som nån idé :P Det står att det ska åska hela natten iaf, hoppas det så jag kanske kan få med någon blixt på bild :D Var längesen nu ;o Har bara lyckats med en bild innan :P Är inte så fin utsikt från mitt fönster, hade vart bättre om man var nån annan stans och fotade :P
Åkter till Turkiet på onsdag och när jag kollade vädret skulle det vara åska på torsdag och lördag ;o Om det gör det kommer jag iaf fota :P Men jag hoppas på att det ska vara sooool båda veckorna jag är där :)) Kanske åska någon natt för det hade nog kunnat bli bra bilder :P
Bilden är från Maj förra året..


Sjukt härlig bild!

Hur gör du för att fånga en blixt på bild? :)

Jag tycker att den blev riktigt cool :))

Sv: Okej, så som jag gissade ;)

asfin bild!



jag har också fått med en blixt på bild, med min digitakamera då ^^ inte så bra , men jag fick ju med blixten ;D

ååååh, cool! hur gör du för att fånga blixtar på bild? jag tycker det är skitsvårt!

julia

Jättefin bild! Hade varit bättre om du beskurit bort husen kanske. Men det är en smaksak. :)

Grym bild:D

Felix

Hur gör du för att fånga e blixt på bild?:)

Tips på hur man lyckas fota blixtar? :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: