16 Juli 2010

Var på stranden och solade. När vi var uppe och åt lunch var det en kypare som tjötade om att han och Niklas skulle bryta arm. Så efter vi hade ätit gick Niklas med på det och han vann ju såklart :P Han fick en gratis cola bara för det :P Dom kyparna på den resturangen var ganska jobbiga..
Efteråt skulle vi gå ner och åka vattenskoter. Jag och Sanna skulle åka tillsammans, så vi väntade medan Viktor och Niklas åkte för dom skulle ha var sin och det fanns bara två. Sen var det min och Sannas tur. Sanna fick köra :P Det var väldigt roligt och gick snabbt :P Efter en stund gjorde hon en lite för snabb sväng över en våg och vi båda flög av! Helt plötsligt låg man under vattnet och visste inte vad som var upp eller ner, men man hade ju flytväst som tur var ;P Svalde en hel del saltvatten, inte gott ;o Sen var det bara att klättra upp på skotern och fortsätta åka. Det måste ha sett väldigt kul ut :P Haha.. Jag slog i handen i styret tror jag för den blev svullen och gjorde ont.. Har fortfarande ont nu två veckor senare om man trycker på det.. Men det är inte så farligt.. Jag hade haft mina simglasögon runt armen också för jag behövde dom inte när jag åkte, men dom hittade jag aldrig igen ;o Dom ligger nog på botten nu...
Vi gick upp till poolen och badade lite innan vi gick upp och gjorde i ordning oss för kvällen. Vi skulle till samma resturang som vi hade ätit lunch på. Det skulle vara en show och dom hade lovat oss bästa bordet, men vi såg ingenting från där vi satt ;o
Efter vi hade ätit gick jag, Viktor, Niklas och Sanna en bit bort för att se vad som fanns. Vi hittade Turkiska Ullared :P Haha.. Var som vilken klädaffär som helst typ :P Men jag köpte en del saker där under dom två veckorna jag var där :))
Sen gick vi upp på vårat hotellrum och spelade kort innan dom gick tillbaka till  sitt hotell..
Tog nästan inga bilder denna dagen ;o







De två sista bilderna var ju coola!

Sv: Uha, det lät negativt och tråkigt av mig. Men jag saknar den gamla "McFlyigheten" och Dannys lockiga hår :(

ska du göra idag då? :)

Hej , jag har Fototävling på bloggen.

du som är så duktig att fofta ska vara med !


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: