15 Juli 2010

Vid 11, efter att vi hade vaknat och ätit frukost gick vi ner till stranden. Där vi skulle träffa min farbror, hans sambo och mina kusiner Niklas och Susanna. Var ett år sen vi träffades senast.
Det var rätt stora vågor, vattnet nådde ända upp till solstolarna ibland. Fast det är kul att bada i vågorna :)) Vi låg på stranden hela dagen. Vi hade planerat att gå på sånt där Hamam, turkiskt bad eller vad man ska säga. Man får peeling och lite olika massage. Det var en kille på stranden som sa att vi kunde gå dit han jobbade och vi bokade tid till det halv 5 och det skulle ta två timmar. Det var väl sådär, jag var på sånt förra året när jag var i Alanya och det var mycket bättre då.
Sen åkte vi tillbaka till hotellet, gjorde i ordning oss och åt på en resturang i närheten nere vid havet. Det var en mysig resturang och dom hade någon show :P Lite senare började någon skjuta lite fyrverkerier. Jobbigt att fota sånt för hand, men det blev lite bilder iaf :p
Jag vet att det inte är speciellt roliga bilder.. Blev inte så mycket bilder i början..









fina bilder, du fick ju till det bra utan stativ på raketerna! :D

dina bilder på raketerna blev ju sjukt nice ändå ju :) och vilka stora vågor det var ..

du är lika duktig som alltid :)

Vågbilderna är grymma :D Jättefina :D

ååh, gillar:DD


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: